Op weg naar Fatima

6 augustus 2017 - Fátima, Portugal

Na vijf dagen rijden, ben ik goed in Fatima aangekomen. Het ging om kilometers te maken. In Nederland en België ben ik alleen maar doorgereden. Al die dagen heb ik in mijn tent op de camping geslapen. In Spanje, in Burgos heb Ik de cathedraal bezocht. Afgelopen vrijdag was Ik in Fatima. Gisteren ging Ik voor het eerst een dag lang naar de bedevaartplaats. Vandaag is de dag des Heren dus on 11.00 uur samen met de plaatselijke bisschop en heel veel collegas heb ik Eucharistie gevierd buiten op het plein met veel volk uit diverse landen. Het is gebruikelijk dat ook het beeld van O.LV. van Fatima in processie wordt meegedragen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bartholde van der Loos:
    6 augustus 2017
    Mooi hoor. Neem ons mee in gebed aub!
  2. Henk en Marlou den Breejen:
    7 augustus 2017
    Hallo Stefan, Wij zien dat je in goede handen bent en hopen dat dat zo blijft.
    Wij denken iedere dag aan je en willen er voor zorgen dat je met alle positieve krachten op de uiteindelijke bestemming aankomt. Natuurlijk zien wij dat je het naar je zin hebt.
    Vanmorgen in de kerk heb ik een kaarsje voor je aangestoken en dat blijf ik doen.
    Heel veel kracht en liefde toegewenst, Henk en Marlou
  3. Wim van der Pas:
    7 augustus 2017
    Blij van u te horen. We hopen dat het verder goed gaat en dat u leuke mensen ontmoeten zult en veel inspiratie opdoet. Alle goeds van An en Wim de vette en van ons, rita en wim..
  4. Tiny vogel:
    7 augustus 2017
    Hallo Stefan heb het gelezen wat geweldig is het daar heb daar gestaan met al die mensen dit kan haast niet na vertellen
    Wij wensen jou een fijne tijd toe met heel veel positiefs
    Denken veel aan je en bidden voor je,heel veel lieve groeten van ons Bas&Tiny Vogel