Woensdag, 16 aug.'17. Środa,16 sierp.'17

16 augustus 2017 - Pombal, Portugal

Ik heb vandaag hierlijk gewandeld. Voor het eerst st. Jacobsroute, meen ik. Ver van autoweg. Op en neer was de route, goed aangegeven. Ik heb met volle teugen genoten van de wandeling en de stad Coimbra. Zo ben ik in Coinbra aangekomen. Een groot stad is dat, met veel beziensvaardigheden. Ik heb meteen besloten om de dag hier verder door te brengen. O.a. omdat Lucia(later zuster) een van de drie kinderen aan wie Maria in Fatima is verschenen, trad hier de klooster in.

To tył wspaniały dzień. Od pocazatku szedłem szlakiem św. Jakuba. Zdała od dróg samochodowych. Szlak był dobrze oznakowany. Kosztowałem się ładna droga i miastem Coimbra. Coimbra jest starym i ładnym miastem. Szybko zdecydowałem, ze zostanę na resztę dnia w tym mięcie. Warto to miasto zwiedzić, ale tez i z tego względu, ze jest ono związane z Łucja (siostra) której wraz Hiacynta i Franciszkiem ukazała się w Fatimie Maryja, a która tutaj wstąpiła do zakonu.

1. Wim van der Pas:
    17 augustus 2017
    Enjoy! Wij hopen, dat u ver (zoals bij ons de nieuwsberichten melden!) van de bosbranden verwijderd blijft.